cinema.pl Artykuły

Napisane przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Opublikuj na FacebookOpublikuj na Google BookmarksOpublikuj na Twitter

Maj w Cartoon Network to miesiąc pełen nowości. Odbędzie się premiera miniserialu „Elliott z planety Ziemia”, w którym mały chłopiec Elliott i jego mama Frankie odkrywają kosmiczne Centrium. Na widzów czeka także emisja odcinka specjalnego „Ben 10: Ben Gen 10” oraz powrót ulubionych superbohaterów z produkcji: „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls” oraz „Atomówki”.

„ELLIOTT Z PLANETY ZIEMIA”

Premiera w poniedziałek 24 maja o 15:45.

Frankie to błyskotliwa geolożka, która znalazła niezwykły kamień. Jest przekonana, że pozwoli on odkryć cywilizacje z odległych galaktyk. Niestety, inni naukowcy nie wierzą w jej teorie. Mimo to, Frankie nie ustaje w staraniach o spełnienie marzeń i wraz z synkiem Elliottem jeździ po świecie, badając niezwykły skarb natury.

Dzięki kamieniowi okazuje się, że kosmos kryje zakątki i stworzenia, których bohaterowie nawet sobie nie wyobrażali! Mądre cyklopy, które mogą przepowiadać przyszłość, poczciwe kosmiczne dinozaury, galaktyczni mędrcy z uczelni, zmiennokształtni i inne postaci to mieszkańcy Centrium. Mały Elliott odnajdzie tam nowego przyjaciela, dinozaura Mo. Zaadoptuje również kosmicznego psa i razem z mamą odkryje zdolność teleportacji! Serial został wykreowany przez grupę twórców związanych z „Niesamowitym światem Gumballa” – wyreżyserowali go Mic Graves i Tony Hull.

„MŁODZI TYTANI: AKCJA!”

Premiera nowych odcinków 6 sezonu od 3 maja o 15:20

Ekipa Młodych Tytanów to prawdziwi superbohaterzy! Dzieciaki potrafią obronić mieszkańców Jump City przed różnymi napastnikami, jednocześnie nie rezygnując z dobrej zabawy. Tym razem Robin, Cyborg, Gwiazdka, Bestia i Raven będą chcieli spędzić wakacje w Los Angeles. Niestety, przez przypadek wylądują w San Pedro, gdzie trzeba zapobiec podstępnym planom robotnika portowego, który kradnie innemu bohaterowi cenną księgę z przepisami. Tytani wybiorą się na wyprawę po całym świecie, aby dopaść uciekającego wroga. Zwiedzą Indie, Chorwację i Jamajkę.

W nowych odcinkach na widzów czeka także połączenie dwóch grup superbohaterskich: Młodzi Tytani spotkają ekipę dziewczyn z  „DC Super Hero Girls”! Obydwie drużyny zmierzą się w pojedynku: kto jest najlepszą i najmocniejszą supergrupą?

„BEN 10”

Premiera odcinka specjalnego „Ben 10: Ben Gen 10” w sobotę 1 maja o 8:30.

Fani Bena Tennysona i jego odważnej rodzinki mają okazję zobaczyć jeszcze więcej przygód w premierowym odcinku. W maju Cartoon Network wyemituje specjalny epizod „Ben 10: Ben Gen 10”. Główny bohater spotka młodego Generatora Rexa i organizację Providence po raz pierwszy. Generator Rex to 16-letni chłopak, który podobnie jak Ben może wykorzystać supermoce, jednak… nie potrzebuje do tego żadnych urządzeń! Ucieka przed militarną organizacją Providence. Początkowo chłopcy są wobec siebie ostrożni, a Ben musi poradzić sobie z drobnymi nieporozumieniami pomiędzy nimi. Na bohaterów czeka jednak ważniejsza misja niż wewnętrzne niesnaski: pojawia się mroczny czarodziej Hex, który wykorzystuje wadliwy Omnitrix, aby zmienić ludzkie DNA i dodać do niego geny kosmitów. Ocalenie świata leży w rękach 10-letniego Benna Tennysona.

Dodatkowa emisja w poniedziałek 3 maja o 20:50.

POZNAJ MOC SUPERBOHATEREK!

Premiera maratonu w poniedziałek 3 maja o 13:55.

Dziewczyny mają moc! Nastolatki potrafią odeprzeć atak silnych przeciwników i poradzić sobie z niezwykłymi wyzwaniami. W nowym maratonie Cartoon Network wystąpią postaci z seriali: „DC Super Hero Girls”, „Kicia Rożek” i „Atomówki”. Atomówki spotkają po raz kolejny złowieszczą, podejrzaną archeolożkę Jemmicę, która zwraca się do nich z prośbą o wsparcie w odnalezieniu potężnej kostki destrukcji. Bajka i Bójka stronią od kontaktu z archeolożką, ale Brawurka uprze się, aby jej pomóc. Tymczasem Kicia Rożek i przyjaciele wybiorą się na rajską wyspę, gdzie wszystkie problemy znikają, a życie jest cudowne... Jednak odpowiedzialny kamerdyner Richard przypomni bohaterom, że muszą powrócić do królestwa i spełnić swoje obowiązki. Z kolei władze Metropolis zamierzają wyciąć cenne, starodawne drzewo. Green Lantern i Poison Ivy zrobią wszystko, aby ocalić skarb natury: Poison wykorzysta swoją umiejętność pobierania supermocy ze źródła ziemi!

„BAKUGAN: PRZYMIERZE WOJOWNIKÓW”

Premiera nowych odcinków 2 sezonu w poniedziałek 17 maja o 20:20.

W nowym sezonie młodzi bohaterowie serialu zyskują status prawdziwych wojowników. Podejrzewają, że jeden z nich nie jest zwykłym graczem – wszystko wskazuje na to, że Ekstra Ekipa w swoim otoczeniu ma zmiennokształtnego kosmitę. Jak poradzić sobie z tak podstępnym stworzeniem? W dodatku posiada on moc zmieniania myśli innych bohaterów. Teraz muszą zdecydować, czy wroga postać nie podszywa się pod któregoś z nich. Grupa wybierze się także do najcichszego miasta na świecie, aby sprawdzić, czy temu miejscu nic nie zagraża. Odkryją cyrk Bakuganów stworzony przez międzynarodowy koncern Kazami. Jednak Shun i Dan szybko zorientują się, że coś jest nie tak – występujące tam Bakugany są dziwnie zmęczone. Chłopcy postanawiają uratować show i sami wkraczają na cyrkową arenę!

Czytany 285 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 12 kwiecień 2021 18:22