Plejada gwiazd wspiera akcję
Mikołajkowy Blok Reklamowy to szczególna akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli którzy chcą pomóc chorym dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski.
Dziecięca wrażliwość i wyjątkowe bohaterki spotu
Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat.
Dzięki wyobraźni i ogromnej wrażliwości 11-letniej Poli, powstał pomysł i scenariusz wyjątkowego spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który przeniesie nas w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.
Pomaganie jest proste
Mikołajkowy Blok Reklamowy zajmuje szczególne miejsce w sercu Prezes Fundacji Polsat Krystyny Aldridge-Holc, dla której pomaganie dzieciom jest priorytetem.
- Szósty grudnia to dla nas w Fundacji magiczny czas. To jest zawsze wspólne spotkanie z naszymi widzami, którzy przez cały rok wspierają nasze działania. Nie może Państwa zabraknąć także w tym szczególnym dniu. Mam nadzieję, że wspólnie obejrzymy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Zebrane środki pozwolą nam pomagać indywidualnym dzieciom w dofinansowaniu rehabilitacji czy też w zakupie sprzętu rehabilitacyjnego. Pomogą również w remontach oddziałów pediatrycznych w całej Polsce, w których leczone są dzieci. Pomaganie jest fajne, a szóstego grudnia wyjątkowo proste – wystarczy usiąść przed telewizorem i tuż przed Wydarzeniami, obejrzeć specjalny blok reklamowy.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenie Polsatu i Polsat News od 16 listopada, a na pozostałych antenach dzień później tj. od 17 listopada.